arrow-right arrow-down arrow ticket cross play doorway link hexagon divider facebook twitter instagram linkedin youtube divider-small dogs guy-with-dog locker stroller wheelchair checkmark double-arrow email phone search phone2 quotes icon-people icon-ruler icon-stars icon-label-bg icon-label-arrow icon-chevron icon-cloud fog icon-rain icon-snow icon-sun icon-thunder

Ticket(s) omboeken of annuleren

Heb je tickets voor Madurodam en wil je omboeken of annuleren? Dat kan in sommige gevallen. Hieronder lees je er alles over.

Hoe kan ik mijn ticket omboeken of annuleren?

Heb je een ticket direct bij Madurodam gekocht of bij Kruidvat, Tripper of de Postcode Loterij Voordeelagenda?

Dan gelden de volgende regels:

  1. Heb je een dagticket met een variabele prijs gekocht?
    Dan is omboeken niet mogelijk. Het is wel toegestaan om je ticket t/m 14 dagen na aankoop te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Het annuleren van je ticket(s) kan ook via de knop hieronder.
     
  2. Heb je een ander ticket met een vaste prijs gekocht zoals een familieticket?
    Dan is omboeken en annuleren beide mogelijk. Voor annuleren geldt wel de termijn van maximaal 14 dagen na aankoop. Dat is de wettelijke zichttermijn.
    Klik daarvoor op de knop hieronder en scroll iets naar beneden op de pagina.
    Vul je gegevens in en je verzoek word direct in behandeling genomen.

Heb je een ticket bij een andere aanbieder gekocht zoals ANWB, Tiqets of Uitstapje naar Keuze?

Dan is het proces als volgt:

  1. Je wilt je ticket omboeken of annuleren
    Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de aanbieder.
    Zij zullen in de meeste gevallen je bestaande tickets annuleren en zelf een nieuwe bestelling voor je plaatsen met de juiste dag en tijd. Je krijgt dan dus nieuwe tickets toegestuurd. De oude tickets vervallen en zijn niet meer scanbaar.

Vragen of problemen?

Neem dan contact op met onze ticketsupport via Whatsapp of door te bellen naar   +31 (0) 20 244 2877 (dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 16:00).