arrow-right arrow-down arrow ticket cross play doorway link hexagon divider facebook twitter instagram linkedin youtube divider-small dogs guy-with-dog locker stroller wheelchair checkmark double-arrow email phone search phone2 quotes icon-people icon-ruler icon-stars icon-label-bg icon-label-arrow icon-chevron icon-cloud fog icon-rain icon-snow icon-sun icon-thunder

Verzilver je barcodes

Leuk dat je naar Madurodam wilt komen! Heb je al een geldig entreeticket met barcode? Zoek jouw actie hieronder op door de (bar)code in te voeren. Klik op de actie en reserveer makkelijk een dag en een tijdstip van aankomst. Tot snel!

Hoe werkt het?

  • Zoek hierboven jouw actie op door een van de (bar)codes die je op je tickets vindt, in te voeren en op 'Zoek actie' te klikken.
  • Als de barcode correct is verschijnt jouw actie.
    Verschijnt er geen code dan zijn je tickets mogelijk niet meer geldig. Neem dan contact met ons op.
  • Klik op je actie om doorgeleid te worden naar de juiste ticketstraat.
  • In de ticketstraat vul je eerst alle barcodes in van de tickets die je in huis hebt. Heb je 4 tickets? Kies dan voor '4' en vul de 4 barcodes in en klik op 'Volgende stap'.
  • Doorloop nu het reserveringsproces. Direct daarna ontvang je de nieuwe tickets per mail. Je oude tickets zijn nu niet meer geldig.
  • Ben je op de gekozen dag verhinderd? Zorg er dan voor dat je van tevoren je reservering laat omboeken naar een ander moment. Neem daarvoor contact op met support@globalticket.nl.

Vragen?

Is het onduidelijk of doet je code het niet? Neem dan direct contact met ons op. Dat kan het beste door te mailen naar sales@madurodam.nl. Vermeld altijd duidelijk je vraag, barcode en (contact)gegevens zodat we direct wat dingen kunnen nagaan voor je en uiteraard contact met je kunnen opnemen.