arrow-right arrow-down arrow ticket cross play doorway link hexagon divider facebook twitter instagram linkedin youtube divider-small dogs guy-with-dog locker stroller wheelchair checkmark double-arrow email phone search phone2 quotes icon-people icon-ruler icon-stars icon-label-bg icon-label-arrow icon-chevron icon-cloud fog icon-rain icon-snow icon-sun icon-thunder

Tickets momenteel niet beschikbaar

In verband met de tijdelijk sluiting van het park zijn er nu geen tickets beschikbaar. In lijn met het landelijke beleid met betrekking tot het coronavirus sluit Madurodam haar deuren voor het publiek tot nader order.

Veelgestelde vragen over de sluiting

Ik had al een dag en tijd gereserveerd maar Madurodam is gesloten, wat nu?

Indien je al een dag en tijdslot had gereserveerd voor de komende periode dan komt deze automatisch te vervallen, Madurodam is dan gesloten. Mocht je al een ticket gekocht hebben, dan verlengen we de geldigheid van je ticket t/m 30 juni 2022.

Op het moment dat bekend is wanneer het park weer open gaat kun je het ticket omboeken naar een nieuwe dag en tijd. Hoe je dat doet kun je tegen die tijd op onze website vinden.

Ik heb al een geldig entreeticket (zoals een ticket via de ANWB of Goede Doelenloterijen) of een kortingsbon of (stads)pas. Moet ik dan ook reserveren?

Ja, ook als je al een geldig toegangskaartje, kortingsbon of (stads)pas hebt, moet je een datum en aankomsttijdstip reserveren. Neem tijdens je bezoek altijd je geldige entreeticket of pas én je tijdslot-reservering mee. We hebben ze beide nodig. De tijdslot-reservering maak je via onze website.

 

Wanneer gaat Madurodam weer open?

Daar kunnen we nu helaas nog geen antwoord op geven. We volgen de richtlijnen van het landelijke beleid. Houdt de berichtgeving vanuit de overheid en onze website goed in de gaten.

Krijgt een abonnementhouder compensatie voor de weken dat Madurodam gesloten was?

Ja, we verlengen je abonnement met het aantal dagen dat  Madurodam dicht was. Je ontvangt hierover nader bericht.